Alimente care te ajuta sa slabesti rapid si usor

Nu există încă comentarii

Pierderea in greutate nu presupune, in mod esential, foamete sau renuntarea la mancare. Exista fel si fel de diete care au la baza alimente care te pot ajuta sa slabesti rapid si usor. Aceste alimente pentru pierderea in greutate nu sunt doar gustoase, ci ele iti permit, de asemenea, sa mananci tot ceea ce ti-a placut mereu.

Produsele pe care trebuie sa le consumi ca sa slabesti contin putine calorii si sunt bune pentru sanatate, deoarece nu contin multa grasime. Alimentele pentru pierderea in greutate sunt, de asemenea, denumite “alimente cu calorii negative”, deoarece caloriile pe care acestea le contin sunt mai putine decat caloriile pe care le arde organismul atunci cand digera substantele nutritive asimilate.

Iata ce alimente cu calorii negative iti sunt recomandate daca doresti sa slabesti rapid si usor:

alimente  care te ajuta sa slabesti rapid si usorFasolea este o sursa grozava de proteine. Aceaste leguma contine, totodata, o multime de fibre, motiv pentru care este digerata lent. Fasolea grabeste aparitia senzatiei de satietate, impiedicand consumul excesiv de mancare.

Daca incepi masa cu o farfurie de supa, s-ar putea sa doresti sa mananci mai putin. Cu toate acestea, supa trebuie sa fie destul de slaba si sa contina circa 100-150 de calorii. Prin urmare, este recomandabil sa sari pentru unt si smantana.

Daca vrei sa inchei masa cu ceva dulce, ai putea sa consumi si cateva tablete de ciocolata neagra, fara a lua in greutate. Ciocolata neagra satisface foamea, contine o multime de antioxidanti si foarte putine calorii.

Poti include mai multe legume in dieta ta. Consumul de salata este foarte important daca doresti sa slabesti rapid si usor, aceasta fiind recomandata la masa de seara.

Pentru gustarile sanatoase dintre mesele principale se recomanda o cantitate mica de alune, nuci, caju si migdale. Diferite cercetari au aratat ca, atunci cand indivizii mananca nuci intre mese, ei mananca automat mai putin in timpul meselor principale.

Nu uita de fructe! Acestea contin o cantitate considerabila de fibre si ajuta la arderea caloriilor consumate la pranz.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *